چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۴
۰ نفر

سه‌شنبه هفته پیش رئیس‌جمهوری به خبرنگاران اطمینان داد که موج تغییرات در دولت متوقف شده و دیگر استعفا یا برکناری لااقل تا مدتی در کار نخواهد بود

اما روز چهارشنبه برخی رسانه‌های خبری اینترنتی به نقل از منابع آگاهی که ظاهرا در مجلس حضور دارند اعلام کردند که به زودی تغییرات دیگری در دولت رخ خواهد داد.

یک نماینده مجلس اعلام کرد که در آینده‌ای نزدیک 2تغییر دیگر در وزارتخانه‌های راه و ترابری و علوم، تحقیقات و فناوری رخ‌خواهد داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی که خواست نامش فاش نشود گفت: محمد علی آبادی، رئیس سازمان تربیت بدنی قرار است به زودی به جای محمد رحمتی وزیر راه و ترابری به مجلس معرفی شود.

وی تصریح کرد: براساس آخرین اخبار، کامران دانشجو، استاندار تهران نیزبه زودی به جای محمد مهدی زاهدی وزیر علوم تحقیقات و فناوری معرفی خواهد شد.

از سوی دیگر نماینده مردم ایلام از طرح استیضاح وزیر کشور در هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی برنا، داریوش قنبری در جمع خبرنگاران پارلمانی گفت: این استیضاح هفته آینده تقدیم هیات رئیسه می‌شود.

عضو فراکسیون اقلیت مجلس افزود: تاکنون 17 نماینده، استیضاح وزیر کشور را امضا کرده‌‌اند.

قنبری ادامه داد: یکی از بندهای این استیضاح ، انتصاب برخی استانداران و فرمانداران برخلاف وعده وزیر کشور مبنی بر مشاوره با نمایندگان و  اصل شایسته گزینی است.

هرچند که موضوع جابه‌جایی وزیر کشور درصورت رأی منفی نمایندگان به استیضاح وی با توجه به عملکرد قابل دفاعش در طول دوران تصدی وزارت کشور با وجود  تمام فشارهای بیرونی بر وزارت کشور، بعید است اما برخی منابع خبری تأکید کرده‌اند که ممکن است دامنه تغییرات در دولت طی هفته‌های آینده شکل جدی‌تری به خود گرفته و محدود به دو وزیر مذکور نیز نشود.

کد خبر 39659

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز